Customer journey mapping: monitoren en managen van bezoekers in nationale parken

dinsdag 28 augustus, 2018 tot vrijdag 31 augustus, 2018

Tijdens de 9e MMV-conferentie presenteert onze ervaringsmanagement expert Maaike Bergsma onze unieke customer journey mapping tool die natuurorganisaties kunnen gebruiken om hun bezoekers te monitoren.

Klantreiskaarten samenstellen

Customer journey mapping is een tool die wordt gebruikt voor het analyseren van de manier waarop klanten met een organisatie omgaan, inclusief hun volledige interactie, en hoe dit de bezoekerservaring beïnvloedt. De customer journey van bezoekers van een nationaal park kan worden opgevat als de verzameling van ervaringen die wordt gevormd door verschillende momenten van interactie tussen de bezoeker en het park vóór, tijdens en na het bezoek aan het nationaal park.

Gebruik customer journey mapping om uw klantervaring te verbeteren

We hebben een unieke methode ontwikkeld die helpt om de customer journey van bezoekers van nationale parken te analyseren. Onze customer journey mapping methode is al toegepast door Staatsbosbeheer om inzicht te krijgen in hoe de organisatie communiceert met haar bezoekers en hoe deze de klantervaringen in Nationaal Park De Biesbosch beïnvloedt.

Over de conferentie MMV9

De MMV9-conferentie wordt georganiseerd door het IRSTEA Research Centre in Cestas en Bordeaux Sciences Agro. Het stelt onderzoekers, beleidsmakers, NGO's en andere professionals in staat ideeën en ervaringen uit te wisselen met betrekking tot de vele facetten van bezoekersmonitoring en -beheer, beleid, problemen en innovatieve oplossingen voor die problemen.