Klanttevredenheids­onderzoek

Met ons klanttevredenheidsonderzoek meten wij in hoeverre uw vrije tijds-, recreatief- en toeristisch product of dienst aansluit bij de tevredenheid van uw klanten. Wij onderzoeken welke factoren de tevredenheid van uw klanten bepalen, hoe uw organisatie daarop scoort en wat u kunt ondernemen om de tevredenheid te verhogen. De resultaten kunt u gemakkelijk omzetten in concrete verbeteringen van uw dienstverlening. Hierdoor krijgt u inzicht in de manier waarop de relatie tussen uw organisatie en uw klanten in de toekomst versterkt kan worden.

Hoe werkt klanttevredenheidsonderzoek door ETFI?

Stap 1: Wij stellen samen met u het doel, de opzet en de planning van het onderzoek vast
Stap 2: Onze expert ontwikkelt een concrete vragenlijst en stemt deze met u af
Stap 3: Het onderzoek wordt telefonisch, via internet of via een persoonlijk gesprek uitgevoerd
Stap 4: U ontvangt de toepasbare resultaten van het onderzoek in een overzichtelijk rapport